tisdag, april 22, 2008

The begining is near.


Värst så duktig man kan vara då. Har nog bara en sväng kvar med maskinerna där nere, redan. Dags att skutta ner & kolla läget snart. Kanske kan komma ut lite sen, det vore så underbart.
Hämtade en avi hos Video Kalle för nån kvart sedan och i lä i solen är det helt fantastiskt!
Åhh om det bara ville hålla i sig lite men vi får väl se hur det blir i helgen, de har ju sagt att det ska bli lite si & så..hmm.
För er som undrar vad det var i mitt paket så var det en toksöt liten späckhuggare i plysch.
Är barnsligt förtjust i gosedjur, fortfarande.
Det kommer jag nog alltid att vara.. De är ju så söta!
Sjukt snygg är den också, faktiskt. Späckhuggaren jag fick, alltså.
I övrigt är jag löjligt förtjust i späckhuggare överhuvudtaget. Det är vackra djur det. Härliga former & färger har de och de verkar vara så sociala och mysiga.

Nu ska jag skutta ner & se över tvätten så kanske det finns en chans att få lite mer sol på sig även en dag som denna. Solen är min vän.

Inga kommentarer: