lördag, april 26, 2008

De soliga dagarna.

Då har vi varit ute på vift igen. Inte så långt iväg men ialla fall.
Jag fick sjukt ont i ryggen när jag duschade i förmiddags (eller det kanske var eftermiddag..) och det sitter fortfarande i. Skumt värre.
Vi har varit på middag hos mina päron, nu har vi varit på visit där tre gånger på väldigt kort tid.
Bror flydde fältet och Sverige för att resa med Oslo-båten en sväng så han saknades ikväll. Farmor och farfar är nere dock, pappa & farfar ska se fotboll imorrn.

Marcus och jag cyklade upp, för även idag har vädret varit oförskämt bra. Skön cykeltur fastän vi fick stressa lite eftersom vi var lite sent ute.. Ungefär som vanligt, varför blir det alltid så? Men det var skönt i den lagom ljumma kvällen.
God mat & joxet som pappa åt var också gott. Nån salladsröra med bönor, tomat, fetaost och lite sådär. GI-metoden ni vet.
Det fanns pommes frites också för alla äter ju inte som han.. Hmm.

Annars idag har det städats & tvättats så nu finns det mycket att stryka. Det får bli morgondagens projekt.
Kanske blir lite simning också, vi får se vi får se. Hoppas det sköna vädret håller i sig också så att man kan få komma ut lite. Promenader är nice.
Vi har fått upp vår lilla väggalmanacka idag ialla fall.
Och snart är det maj..det är fint det.

Nu ska jag se vad TVn har att bjuda på. Kanske dags att fixa lite te också. So long!

Inga kommentarer: