onsdag, april 16, 2008

En rejäl jobbdag!

Ska snart ta och packa lite, det blir nog en lagom stor väska med lagom mycket saker i. Kanske en bok?
Har fått eget rum så jag måste ju ha något att roa mig med, såvida jag inte slocknar såfort jag landar på kudden. Hotellsängar kan vara sådär riktigt mysiga, eller så är de påtok för mjuka.. Jag hoppas på det första!

Ska bli kul att träffa Annette igen, det var ett bra tag sedan man såg henne senast. Sen får vi se vilka andra som är fit for fight för att kunna hänga med.
Skönt med sovmorgon imorrn också, sånt tar man ju vara på. Jag behöver min sömn..
Idag har jag känt mig sådär lagom pigg kan jag säga. Fast det känns som om när jag klarat en sån här dag så klarar jag nog det mesta i jobb-väg. I hope, I hope, I hope.. Däremot hade jag inte för allt i världen velat jobba såhär varje dag, det hade nog tagit knäcken på mig ganska fort.. Lagom är bäst!
Dagen idag har alltså bestått av jobbande med båda tandläkarna. Först modern & sen fadern. Hade lunch på en timme då jag begav mig ut & åt förbannat god mat på Hjalmar's. Som vanligt, de är outstanding. Tillbaka på jobbet kl 14 för att köra till 19. Jaa, det kan man kalla en rejäl arbetsdag det.
Dock var det nice att få tillbringa lite tid med modern & fadern har varit saknad, märkte jag. Kul att få umgås i två dagar nu utan några patienter som stör. Hehe..

Ska ta & rota fram väskan nu, se över befintliga kläder & fixa något att dricka.
Glöm inte bort Big Love ikväll på 1an 2200! Important stuff..

Hej på ett tag!

Inga kommentarer: