onsdag, april 30, 2008

Lill-lördag som känns som fredag..!

Precis hemkommen med lite fina varor.
Mötte Lamaro-snubben Patrik när jag körde in framför vårt hus & väl framme vid dörren (entrédörren) såg jag vad han gjort. Hela låset var borta, ett lagom stort hål rakt in och såklart var ju dörren inte låst heller.. Det gick helt enkelt inte att låsa.
Anledningen till att han gjort som han gjort var att jag ringt och bett honom göra det, eller ialla fall göra något..
För igår eftermiddag ringde Marcus och sa att han inte kom in. Lagom kul ju.. Jag hade också märkt att dörren kärvat lite men nu fick man ju inte ens in nyckeln.
Så efter avslutat dagsverke på jobbet ringde jag dit och här är vi..
Jaa vi och vi..här är ju bara jag och mina djur, jaa fan ni fattar! Är lite segos av mig och det susar lite i kupan, jag skyller på det..
Hur som helst så hoppas man ju att det blir ordning på dörren nu lagom till helgen. Btw så känns det nästan som om jag och Patrik är polare eller nåt för jag vet inte hur många gånger han varit här och hjälpt till med än det ena, än det andra. Hur som helst så är han snäll och duktig och det känns bra att kunna ringa honom, dom.

Ska ta och hitta en lite roligare t-shirt och sen får jag börja tänka på refrängen. Ska iväg till moster nu och fika lite eller..rättare sagt ska vi till mormor! Det ska bli trevligt trevligt. So long vänner!

Inga kommentarer: