fredag, maj 30, 2008

Gräsänka för en helg!

Ojojoj, här rusar då tiden iväg fortare än man hinner blinka.
Vet knappt vad jag hittat på i veckan och varför jag inte skrivit.
Det har varit mycket jobb, övertid här och där så man har varit lite extra seg.

Och mer övertid lär det bli, förbannat mycket att göra nu innan första juli och en hel del även efter det.
Den nya tandvårdsreformen drar ju igång då så vi kommer att få det hett om öronen!

Sitter här i min ensamhet och funderar på livet.
Tidigare ikväll åkte Marcus till Norrköping.
Jag är hemma för att försöka njuta av solen och den härliga värmen, fixa med hushållet och hålla vår kära katt sällskap.
Hon verkar lite förvirrad av sig, hon undrar väl varför inte pågen är här.
Jag tänkte träffa Niklas och förhoppningsvis Martin en sväng också, det var påtok för länge sedan sist.
Har nyss pratat med pojken och vet att han kommit fram välbehållen.
På söndag ska han köra vår nya bil hem också, det ska bli riktigt trevligt att få hit den! Bil har varit efterlängtat vill jag lova.
Nu däremot känns sängen som en fin vän. Tror jag kan få lite sällskap också så jag slipper vara helt själv.
Den lilla kattrackarn kan vara riktigt mysig när hon väl vill!

Saknar pågen. Hoppas jag kan hålla mig sysselsatt ordentligt så jag slipper fundera så mycket på att jag är ensammen.
Tur man inte tänker när man sover ialla fall.. God afton!

Inga kommentarer: