tisdag, maj 13, 2008

TV-program vi gillar.

Påminn mig gärna om att kolla på 3an kommande söndag. Då går andra avsnittet av Terminator: The Sarah Connor Chronicles som jag tänkt se. Har sett reklamen och tyckt det verkat lite spännande, såg förresten lite av första Terminator-filmen förr förra helgen eller nåt.. Innan dess har jag inte sett den på år och dar!
Satt hur som helst igårkväll & klagade över TV-utbudet och jag tror tillochmed att jag stängde av efter ett tag när inget fångade mitt intresse. Det var ju smart gjort!
Andra avsnittet av redan nämnda serie gick nämligen då men nu får jag ju en chans till och den tänker jag ta. Nästa måndag ska det visst vara dubbelavsnitt också, kul kul.

Om sen mitt plötsligt återkommande intresse för Terminator har att göra med att jag såg första filmen för ett tag sedan eller det faktum att jag i söndags upptäckte att Lena Headey har huvudrollen i nya serien låter jag vara osagt... Kanske är det båda delar?

Inga kommentarer: