söndag, juni 08, 2008

En liten uppdatering..

Sedan torsdagen har värmen legat på som ett lock här och gjort att jag inte riktigt pallat att sitta vid en dator och glo.
Har förvisso en skön fläkt här brevid mig just nu men det känns ansträngande att sitta upp och skriva..
Har mest läst och haft en massa annat för mig.


I fredagskväll åkte vi till Malmö och Folkets Park för att avnjuta Amanda Jenssen.
Vi hittade dit i snaraste rappet och med lagom nöd och näppe..men fram kom vi.
Underbart väder.
Första utomhuskonserten för i år tror jag, minsann!
Efter den lilla tillställningen där vandrade vi runt lite, åt glass tittade oss omkring.
Eftersom vi fått vår lilla bil nu kan vi köra runt som vi vill, det känns riktigt bra!
Göra små utflykter precis när vi känner för det, åka hit och dit..
Helt underbart.

I övrigt har vi tagit det lugnt, känns som om man inte riktigt orkar med så mycket annat..
I veckan ska visst det varma och överdrivet fina vädret ge med sig lite och helt fel känns det faktiskt inte.
När man knappt kan röra sig inomhus och värmen där ute gör en helt däckad skulle det ju inte skada med lite friska vindar och framför allt vatten.
Hoppas dock bara att det inte blir för kallt, jag gillar inte det kalla..
Det varma vädret har också gjort att jag snart måste ta tag i lite stryktvätt, det har man då inte pallat med när det är nära 30 grader inomhus.
Då blir man lite spak..
Det känns för det andra inte riktigt som om klockan är 21..snarare runt 19..
Fotboll på TVn, den får underhålla mig medan jag stryker.

So long!

Inga kommentarer: