tisdag, juni 03, 2008

Friluftslivet kallar..

Gick in på Naturkompaniet för jag tänkte att jag skulle kolla på en väska.
Jag har många väskor. Ryggsäckar, axelväskor och en massa andra.
Vet ärligt talat inte om jag behöver nån mer..men jag kände mig lite nyfiken.

Man kan ju alltid kolla!
Hur det nu var så gick jag därifrån med två sittunderlag istället. Ingen väska.
Tror jag ska överraska pojken med sittunderlagen, det är alltid bra att ha!

Fick expertishjälp också, det var kanske därför det bara blev sittunderlag...
För det andra så känns det rätt lyxigt att få gå runt helt ensam i en butik och ha expediten för sig själv och kunna ställa en massa lustiga frågor.
Tror för det andra att det blev bra sittunderlägg, jag fick tillochmed provsitta. Det ni!
Kanske blir det en väska därifrån inom en snar framtid. Eller så glömmer jag bort det..

Solen skiner.
Tror att jag ska ta med mig Harry Bosch och de andra krimimalarna ut en sväng nu.
Njuta!

Inga kommentarer: