tisdag, juni 10, 2008

Hela TVn lyser i gult..

Andra halvlek i Sveriges match mot Grekland började för några minuter sedan.
Inget mål för nåt av lagen än sålänge men man kan ju alltid hoppas att Sverige lyckas peta in något litet..

Hoppas ska man alltid!

Nu blev det ialla fall ett gult kort till en grek.
Det går frammåt...
Vädret har börjat ge med sig och det känns rätt bra att det blivit lite svalare.
Hoppas dock på lagom fint väder till helgen, det hade varit nice med ett dopp.

Dags att ägna sig åt fotbollen igen, det är inte lika roligt om man bara blickar upp från datorskärmen då och då..
Fulländat engagemang är vad som gäller!

Och finaste vännen H, jag lovar att höra av mig nästa gång jag ramlar ner till ditt Blåshål.
Någon gång ska vi väl ha lite tur igen och kunna ses?
Jag hoppas det. Jag hoppas.

Inga kommentarer: