torsdag, juli 31, 2008

Det blir en dag på stranden.

Jag kom upp i tid. Jag är duktig!
Sitter och slevar i mig lite fil, något måste man ju ha i magen när man ska till havet..
Alla vet vi ju att sjön suger.
Ska iväg med min kära moster och doppa tårna och förhoppningsvis hela mig.
Det har ju inte blivit för många turer dit om man säger så och när väl vädret varit helt fantastiskt så har annat strulat..men..vem har sagt att livet ska vara enkelt..
Någon?

Det ska bli skönt att få känna lite havsbrisar i alla fall.

Jag har däremot faktiskt varit ute och gått nån sväng varje dag den här veckan.
Det känner jag mig lite stolt över..om man nu får säga det själv.. Hehe.
Får se om det blir nån runda senare idag också. Det hade ju inte suttit helt fel..
Nu ska jag ta och få på mig lite kläder också & samla mig.
Någon enda gång kan jag ju faktiskt komma i tid.. Kanske?

Och kära kära C..jag tänker på dig.

Alltid.

Inga kommentarer: