söndag, juli 20, 2008

Stupid sunday song...

Hmm..jag märker en nedåtgående trend här.. Det är allt lite illa.
Mycket illa.
Förlåt mig kära vännen H och alla andra som läser så flitigt...
Tack för att du påminner mig, för att du vill ha fler ord. För att du vill läsa.
Men här händer så mycket, har ni hört den förut.., så jag hinner knappt med mig själv riktigt.
I måndags började min semester.
Underbart, underbart. Jo.
Och jag tycker att jag har varit ganska så kreativ varje dag faktiskt.
Det har varit fotboll och konserter och när jag inte har roat mig kungligt har jag sett till vårt lilla hushåll.
Imorgon, som snart är idag, ska jag iväg med den lilla katten till veterinären också.
Sen hoppas jag faktiskt få gå på fotboll igen. Tror nästan att jag blivit en liten fotbollsnörd.. Jo minsann!
Det kan bero på att pappa har så förbannat bra platser där på Olympia och på att HIF äntligen verkar visa lite jädrar annama och klättrar så smått i tabellen..eller så är det helt enkelt roligt med fotboll. Who knows..?
Hur som helst så vore det kul att få gå på en match till..

I övrigt finns det ett nytt inlägg nedanför det om Svedala där sista festivaldagen i Borlänge beskrivs med liv och lust.. Ungefär.
Den som söker skall finna..
Och för tillfället sitter jag och längtar till onsdagen och hoppas att dagarna före och efter ska bli angenäma dom också.
Nu ska jag sörpla i mig lite mera te och nog glo lite på TV.
Nämnde jag att det är skönt med semester?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi tackar tackar :) Kände att det va på sin plats att jag oxå minsann bidrar med lite fler ord då :) Va i Malmö Folkes Park igår söndag, HåkanBråkan spelade där då nämligen (doh) fast jag stod utanför själva spelningen :O Hoppas det går bra på fotbollen, själv ska jag iväg en sväng imorgon. Ha det finemangigt! Kramo

Anonym sa...

Åh bra låt!