torsdag, juli 03, 2008

Ta det kallt, det är allt..

Jag vet att det är skamligt, hemskigt och allt sånt där..
Men er stackars lilla tiger jobbar och har sig och det har hänt så mycket.
Ångrar mig lite att jag inte tog med den lilla blå. Den hade varit bra..
Bara någon rad här och där, det hade nog hjälpt en hel del..

En vecka sedan allt nu.
Lovar att skriva om det, lovar att berätta. Imorgon?
Nu däremot är timman sen, det är dags att sova.
Kan ialla fall berätta att vi var på fotboll ikväll. Jag och pågen.
HIF-GAIS..det blev 1-0 lite sådär lagom orättvist faktiskt.
Dock är jag såklart glad att det blev vinst, det är man ju alltid...
Wooho och allt sånt där!
Nu däremot kallar bingen på mig.
Bara en dag kvar och sen är det helg. Nice nice..
Tjo och tjim, lova att tjata på mig när jag blir segos. Bloggen är viktig!

Inga kommentarer: