fredag, augusti 01, 2008

Kent i Lejongropen

Sista kent-spelningen på ett tag nu.
Fick inte sett dom med vare sig Fanny eller Anneli en enda gång i sommar, det sög rätt hårt måste jag säga.
Mina underbara kent-töser.
Och jag har ännu inte sett kent med Henrik..det är en jädra skandal.
Men sommarens konserter var ändå guld värda och inget jag velat vara utan.
Såklart!
Jag och min påg, vi är rediga nördar vi..
Vi stod bra ikväll också, nedanför Sami.
Och han var så grymt cool hela tiden. Svängde med gitarren och var allmänt snygg!
Och jag skymtade Martin en hel massa ialla fall. Idolen.
Jag hoppas få med mig mina töser nästa gång det bär av. kentfolk är fint folk och jag saknar mina pälsklingar.
Fannys hand i min. Jag saknar oss och kent.

Jag har för det andra fått Melissa Horn's låtar på hjärnan. Hon är så fin!
Tror ni att man sover gott en sån här kväll förresten?
Dom är saknade, gubbarna. Riktigt saknade.
Vi får hålla en tumme för att det inte dröjer så lång tid till nästa gång...

Inga kommentarer: