tisdag, augusti 12, 2008

Lamaro!

Nu har han precis varit här.
Inte den vanlige snubben vid namn Patrik utan nån annan som hette nåt på G...
En stor man vars händer påminde om morfars, även om han hade bland de största jag sett i mitt liv..

Hur som helst så fixade han duschpluggen, vredet där man vrider på vatten har varit lös sedan vi flyttade in och det var ju lagom störigt när det bara ramlade av/ner när det behagade..
Man har fasen inte tid att jaga efter sånt när man duschar.. Men nu sitter det!
Det saknades en skruv... Doh'!


Nu ska jag ta tag i maten, vågade inte börja på nåt när jag inte visste när han skulle dyka upp men jag var hemma i punktlig tid. Han något sen.. Men men, han hade ett bra förslag på vad man kunde göra åt elementen också så jag väntar tålmodigt på att han ska hitta tillbaks och fixa det också..en vacker dag.
Helt akut är det inte med det, inte än..

Gubbarna i kent sjunger för mig och Simba har gått & gömt sig.
Den fega kattstackarn..
Nu blir det lunch!

Inga kommentarer: