tisdag, augusti 26, 2008

Nöjd?

Jag var kanske lite segos när jag skrev igår.. På det hela taget såg förra inlägget här lite konstigt ut men tjaa, så får det vara. Jag orkar inte ändra och jag antar att ni fattar vad jag menar ialla fall, även när meningssatserna inte blir vad de borde vara..
För tillfället sitter jag här och känner mig lite duktig.
Pojken är segos och sover. Själv har jag tvättat, strukit undan en del redan på momangen och jag tror att jag kommer lyckas få maten färdig i lagom tid.
Nu när jag varit så förbannat duktig kanske det kan bli en film ikväll. Som belöning liksom...
Pojken kommer ju ändå att vara utvilad menar jag. Hehe..

Tänk att man ibland kan ha så himla bra planering.. Nog för att vi brukar få maten på bordet i ganska så rättan tid med allt vad det innebär så är jag ändå rätt stolt idag.
Med tanke på allt jag haft för mig innan känns det bra att ändå ha fått till det..

Det var det här med planering ja. Lilla tiger hon kan..

Nu däremot ska vi se om jag kan få liv i gossen också, sen vankas det minsann mat!
Så jag lämnar er en liten stund nu.

1 kommentar:

Marcus sa...

Fick du liv i mig?
Du är så duktig som gör en massa hushållssyslor medan jag ligger och trynar. :-)
Puss