torsdag, augusti 14, 2008

Vi ska gå på...mobiljakt!

OS pågår för fullt och på TVn är det dressyr för tillfället.
En massa fina hästar..
Imorgon börjar friidrotten, det ska bli spännande! I övrigt har vi väl hämtat hem någon medalj här och där, sånt känns ju alltid fint.
Det visar att vi kan något. Att vi är bra. Då blir man ju allt lite stolt...

Jag är ute på mobiljakt ja.
Men vad ska man ha? Vad ska den kosta..? Jag har inte så god lust att betala överpriser för saker jag kanske inte kommer använda eller än värre..inte kommer förstå mig på! *Tss*
Min lilla vän som jag har för tillfället börjar kanske att sjunga på sista versen.
Den har ändå hängt med några år nu så det är väl dags att slita sig och skiljas åt.

Men som sagt..vad ska det bli härnäst?
Har levt ett liv med Nokia sedan jag fick min första mobil, är det kanske dags att förnya sig?
Har ni något kul att rekomendera?

På nätet finns det sjukt mycket att välja på. Vad ska man välja?
Något vettigt och bra för en lagom stor slant är vad jag är ute efter.
Något som är sådär lagom ni vet..sånt där som jag gillar. Hehe..
Den får gärna vara lite lagom, haha.., slimmad men inte så liten att jag lätt tappar bort den.
Det vore ju snyggt med en helt ny teflon.. Fint fint..
Tjaa..antar att jag får ta och leta vidare. Det finns som sagt en hel massa att välja och vraka mellan och jag antar att det får ta sin lilla tid att bestämma sig.
Jag vill inte ta första bästa och sen kanske komma på att något annat nog varit lämpligare..
Det ska vara en liten Cicci-mobil..en för bara mig. Tror ni att det finns nån sån?
Jag ska leta efter en sån och jag ska göra det nu..
Wish me luck!

Inga kommentarer: