måndag, augusti 18, 2008

You can always go downtown..

Helgen som gick var en trevlig helg.
Vi fick sett en massa roliga artister och man fick sätta sin fot i Malmö.
Trevligt!

Jag får för det andra ta och styra upp en träff med min kära vän till nästa gång jag landar i den där lilla staden.
Jag tycker inte om att vi inte setts på så förbannat lång tid.
Jag tycker att du borde ge dig ut på jakt efter mig, jag har ju lovat att jag inte är det minsta farlig och jag vill så himla gärna träffa dig igen. Nu nu nu.
Det är skamligt att vi setts så sällan, faktiskt. Obra till tusen.

Såå..skärpning på oss! Fina vänner ska man träffa ofta..
Vilket får mig att tänka på att det var ett tag sedan jag träffade Niklas nu..
Jag får nog bli lite bättre på att höra av mig till det fina folket. Skärpning på lilla tigern...

Den här mobiljakten går väl ganska bra, jag tror att jag hittat vad jag söker.
Det är nog det bästa alternativet. Ett bra alternativ. Ett bra köp helt enkelt!
Snart fyller pågen år också, om en liten vecka närmare bestämt, så det börjar bli dags att ge sig ut på jakt efter något åt honom också.
Jaa..det är så mycket som ska hinnas med.
Tänkte mest skriva för att meddela att jag inte förvunnit riktigt denna gång heller, jag är fortfarande här.
Lovar att bättra mig med uppdaterandet.
Fortfarande inte ett ord om Dala-trippen och det är ju redigt skamligt! Huh..

Nu ska jag se till att bädda rent i sängen.
Och jag tänker alltid på en speciell någon när jag bäddat sängen med rena lakan..
Jag antar att allt hon sa var riktiga sanningar och jag kanske inte riktigt fattat det förrän nu.

Kanske? Kan det vara så illa.. Men jaa..bättre sent än aldrig!
Och jag saknar hennes ord.

Och ikväll är vi väl alla ledsna i ögat över det som hände Susanna Kallur.
Somliga ska då drabbas mer än andra men när ska det egentligen ta slut?
Den där förbannade oturen...
Sova ja, sängen kallar.

God afton, god afton!

Inga kommentarer: