torsdag, september 11, 2008

11/9

Förra inlägget gjordes minsann med min fina lilla mobil.
Jag var tvungen att visa er detta fenomen.. Visst var det lite roligt?
Har man en sån braig mobil som jag och dessutom kan blogga med den så är det väl meningen att man ska dela med sig?

Imorgon är det skola och jag hoppas att jag får med mig allt.
Eller tjaa..egentligen behöver jag nog inte så mycket. Kanske någon vettig penna och ett glatt humör.
Måste se till att skaffa mig något vettigt block men till dess får mitt gamla slita hårt.
Än finns det blad kvar!
Känner att jag trots sovmorgon även idag är riktigt seg, fattar inte riktigt vart det kommer ifrån..
Igårkväll var vi förresten hos mina päron och tittade på fotboll och mitt i det fick jag världens huvudvärk som inte gav med sig trots en Treo.
La mig på sängen när vi hittat hem, halvslumrade och först flera minuter senare kvicknade jag till och kunde andas ut utan ett ömmande huvud.
Hur som helst var det ingen trevlig upplevelse och jag hoppas få slippa det fler gånger...

Idag är det 11/9 och än så länge har väl inget hänt här direkt?
Inte vad jag vet.
Imorgon är det för det andra "bara" två månader kvar tills Anna's nya skiva släpps. Tiden den går!
Idag har för det andra varit en dag då jag tänkt förbannat mycket på henne och saknat henne. Vissa dagar är helt enkelt sådana..
Jag hoppas verkligen att hon beger sig ut på vägarna lite lagom kort efter att albumet släppts. Jag behöver henne och hennes konserter att se fram emot i vinter.
Hur skulle det annars se ut.. En vinter utan Anna, dom kan lätt bli lite för mörka.
I've been there before you know..

Inga kommentarer: