torsdag, september 25, 2008

Lång dag.

Bror har tatuerat sig.
Om jag blivit mer taggad och sugen nu?

Ohh ja. Absolut!
Vem vill följa med och hålla mig i handen när det beger sig?

Haha..om det beger sig. Jag är så velig. Hmm...

Ska ta och stryka lite nu och snart måste jag sätta igång med tvätten.
Solen skiner här och egentligen är det synd och skam att sitta inne men vi slutade så sent idag så jag orkar inte med något annat.
Känner mig helt slut i den gamla gullivern.
Ibland har man väl rätt att vara lite extra slö?

Förresten så är det väldigt trevligt när vi får paket från Posten på jobbet.
Det jobbar så fint folk där så man blir helt glad när de levererar paket.
Jo.
Nu blir det tvätt-time för hela slanten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du som varit i massa länder, har du inte testat en sån Hennatatuering? Då får man ju in feelingen lite kanske?