fredag, september 12, 2008

Fredag hela veckan.

Så har jag varit i Hässleholm och på Norra Station en andra gång.
Idag fick vi även lite fler nya kurskamrater. Dom hade blivit informerade så sent som i onsdags om att det fanns platser kvar och jaa..idag slöt dom upp.
Roligast tyckte jag det var att det nu finns en till från Helsingborg här..där.
Följaktligen ska vi bli pendlarpolare. Det ni! Trevligt värre.

En annan rolig grej var när vi skulle renskriva och lämna in vår uppgift som vi fått jobba med under dagen.

Vi skulle sammanställa den och renskriva på datorn. Det blev så att jag skulle skriva.
Och av någon anledning blev alla helt häpna och nästan lite hänförda när dom såg mig knappa runt på datorn.
Någon frågade halvt skämtsamt om jag jobbat som sekreterare men då fick jag förklara att det är mitt flitiga chattande och mina dagböcker/bloggar här på nätet som nog hjälpt mig en hel del.

Just nu sitter jag här i min ensamhet.
Pojken är ute och roar sig med sina arbetskamrater. Det unnar jag honom, lite kuligheter och inte bara jobb & slit.
Man behöver umgås och ha det lite kul med arbetsgänget också, inte bara jobba..
Fastnade vid nån film med Matthew Fox. Enbart för hans skull..
Nån football-film från staterna..för ovanlighetens skull.
Får se vad denna afton i övrigt har att bjuda på. Nu ska jag se om här finns något kul att stoppa i sig..som det godismonster jag inte är! God afton.

Inga kommentarer: