måndag, september 15, 2008

Old friend.

Tänk vad mycket kul folk man kan hitta på Facebook egentligen.
Om man bara ger sig fanken på det kan man nog hitta de flesta där, tror ni inte?
Jag har hittat de flesta jag känner från tidig barndom. Både dom jag gått på dagis/förskola och i lågstadiet tillsammans med som de barn till mina föräldrars vänner som jag av uppenbara anledningar fick vara med när de vuxna träffades.
Och syskonparen från Oktober och Novembergatan. Flick och pojkparen fanns där och mitt emellan dom bodde jag och min bror.

Jaa..ärligt talat tycker jag att jag har lyckats ganska bra i min jakt på alla dom där gamla godingarna!

Det har känts ganska viktigt att försöka samla dom och kunna höra mig för om vad dom pysslar med nuför tiden.
Jo, det känns trevligt!

I övrigt har en kär gammal vän och granne gått bort.
Och för att avsluta med något roligt..så att ni får le lite också..ifall ni inte redan gjort det.

I fredags, när jag inte var på jobbet, fick jag lite presenter av en patient.
Idag kunde jag frakta hem grejerna och jag blev glad över vad jag såg!
Ska se till att tacka henne för hon kommer imorgon igen.

Och där var en så fin hälsning från henne också. Jaa, det är sånt här som livar upp i tillvaron och gör att jag känner mig än mer säker på att jag äntligen valt och hittat rätt här i livet. Yrkeslivet.
Så jag tackar, bockar och niger!

Inga kommentarer: