torsdag, september 04, 2008

Time, look where we are and what we've been trough..

Hmm..kanske att jag studerade Fronter lite väl ingående igårkväll för när jag sen lyckade somna, vad tror ni att jag drömde om?
Joo just det..Fronter och alla dess möjligheter. Haha!
Idag är det dock mest omöjligheter där..det går för tillfället inte att skicka in sina inlämningsuppgifter där just nu.
Ingen direkt ko på isen än för jag måste först läsa lite, ska ta och göra det nu.

Det är en hel del att läsa och att lämna in på sen så det är lika bra att ta tag i det. Inga lätta grejer heller direkt..eller tjaa..en del är väl lätt, mer eller mindre.
En del saker är ganska självklara och jag kan ju ialla fall skriva svaren och spara dom i datorn här och skicka in när det väl beger sig!


Och som Marcus så fint påpekade igår...jag vill inte riktigt hoppa över resten av september och hela oktober bara för att få den 12e november nu på direkten. Inte riktigt..men nästan.
Men innan Anna's skiva dimper ner här så kommer Agne's nya ut och det vankas konserter och annat kul.
Inte vill jag väl vara utan det?
Hmm..nääe, det vill jag inte!

Och hur skulle det gå med mina studier om det hux flux blev den 12e november... Haha.
Njaa...bäst att hia sig lite, så får vi se vad tiden för med sig.

Inga kommentarer: