torsdag, september 18, 2008

Uppdatering, kanske?

Ajaj, vad dålig jag är på att uppdatera här.. Det är ganska illa!
Och vi ska inte tala om Bilddagboken, där har det inte kommit in nån bild på ett väldigt bra tag och ärligt talat vet jag inte riktigt vad det beror på..
Min fina vän ligger och väntar på en konsert, antar jag. Mobilen får istället fungera som kamera och underhålla oss med små lustiga bilder i tid och otid.

Antar att jag får försöka förstå mig på hur man mms:ar in en bild till Bilddagboken så kanske det kan bli lite fler uppdateringar där också.
Saknar ni mina bilder? Saknar ni att se vårt lilla busfrö in action? Kattrackarn får minsann sina ryck ibland..
Saknar ni bilder på er tiger?

Imorgon släpps biljetterna. Håll en tumme för att jag lyckas fixa något, nu när ansvaret ligger på mina axlar. Jag känner allas blickar..
Nu däremot ska jag höra efter ifall jag kan ragga upp nån mer att släpa med mig så får vi se hur många vi blir. Imorgon är en stor dag i alla fall!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja mer bilder vill vi ha! :)
Ska sola och bada åt dig oxå kommande vecka, var så säker! Kräm