tisdag, september 09, 2008

Will I ever see you smiling back at me?

Idag var det som jag skrev sovmorgon.
Det var ju behövligt och jag får nog säga att jag är i stort sett frisk nu..
Hoppas jag!
Det känns så..det känns bra. Ögonen är lite knepiga fortfarande..jag fattar inte varför det ska klia så förbannat i dom..eller varför jag så envist kliar tillbaks..
Men jag antar att det är det man gör när det kliar..man kliar! Rätt logiskt när man tänker efter..

Vi började senare och slutade nog lite senare än vad vi tänkt oss.
Jag har fortsatt att läsa i min lilla kursbok och upptäckt att det än en gång blivit problem med plattformen där vi ska lämna in våra inlämningsuppgifter.
Men men..någon dag ska man ju kunna lämna in!
På fredag bär det av igen, frågan är hur eller när jag kommer hem.. Hur som helst så blir det inte lika sent som förra måndagen.
Hmm..kom just på att Annette har namnsdag idag och jag har inte hört av mig.. Jag tänkte faktiskt att jag skulle skickat ett sms men nu känns det som om det är lite sent..

Jaja, man kan inte tänka på allt..

Marcus håller på och tömmer sin/vår gamla stora dator och snart snart kan vi få igång den vi fått köpa av kära Maria.
Det ska bli spännande när vi får igång den. Det blir en stor dag.. Hehe.
Två roliga saker har jag förresten fått reda på idag..
Den första var att min käraste Malin har skaffat sig Tele2Comviq som operatör till sin telefon.
Vilket betyder att jag kan ringa och smsa henne helt gratis och vice versa.
Sånt är ju alltid uppskattat.. Något kanske kan hända utifrån detta stora stora..
Det andra roliga är att jag nyss upptäckte att jag och Emma även innan detta telefonbyte hade likadana mobiler.
Ärligt talat trodde jag inte riktigt att det fanns så många andra med samma mobil som jag och allra minst att någon jag käner skulle ha en.
Jaa..allt detta är bevis på att man lär sig något nytt varje dag!
Det är väl ändå ganska upplyftande och inspirerande?
Så..låt detta bli en ledstjärna och se efter vad ni lärt er idag.
Antingen är det något matnyttigt eller så är det något helt oviktigt men oavsett vad så har ni lärt er något.
Kunskap är makt?

Inga kommentarer: