fredag, oktober 10, 2008

Fredag, hela veckan..?

Vår lägenhetsjakt går vidare. Plötsligt har vi fått upp ögonen för Västra Berga.
Jag har ingen direkt koll på det där området om jag ska vara helt ärlig men det är alltid bra att vidga sina vyer och om man ska vara sån...så ligger det i alla fall på "rätt" sida.
Rätt sida om vad vet jag faktiskt inte ritkigt men tjaa..det är ju åt norr.

Inte för att vi märkt nåt här direkt när vi bor på sköna Söder men jaa ni vet hur det är.
Konstigt med det där..bra och dåligt, fint och ofint.
Vi ska på visning på tisdag så får vi se vad det bjuds på.


Numbers började precis men när jag fått ordning på teet ska vi nog kolla på gårdagens avsnitt av Andra Avenyn. Det har varit hockey om kvällarna här så vi har råkat missa lite andra program men då är det ju bra att en del finns här på nätet!
Det var som nån sa på radio att datorn kan användas som dator, TV, radio och stereo..allt i ett vettni!
Den tekniken, den tekniken.

Jag har uppdaterat filmlistan på Lovefilm idag också så vi får kanske ta tag i vårt filmtittande igen.
Te och TV i datorn är alltså vad som gäller nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi :P Men Cicci då inte ska du väl ha te i datorn?? ;)