onsdag, oktober 29, 2008

God natt-logg.

Jag har precis suttit och läst en massa i min lilla bok om pedodonti. Spännande värre är det.
Har svarat på lite frågor och om jag kommer hem i vettig tid imorgon är det dags för några till.
Det gäller att ligga i när man känner att suget finns där och man orkar engagera sig lite.
Det händer ju kanske inte så ofta även om det är viktigt att läsa lite även när man inte är så pigg på det.

Katten blev precis helt tossig och vill leka.
Jag och Marcus vill sova. Teet är nästan slut och timman börjar bli sen igen så det är hög tid.
Imorgon väntar Elin med mina vänner! Mina pågar.

Idag är också dagen då Agnes tredje skiva släpps och även dagen då kentboxen kommer ut!

Kul då att jag slapp behöva oroa mig för att springa iväg och handla dom eftersom jag redan hade dom. Bra bra!
Agnes skiva fixades ju redan i söndags och kents igår. Ibland är det vara lite av en VIP-människa, sånt kan ju löna sig menar jag..
Idag är även dagen då det meddelades att Anna gör fler spelningar efter nyår. Det tackar vi för!
Skoj skoj. Vi får väl se vart det blir för nåt kul av alla de ställen man plötsligt fick att välja emellan.
Anna här på The Tivoli vore ju inte helt fel om man säger så och Norrköping är väl nästan spikat, eller hur påg?
Jaa, det är kul med överraskningar av det här slaget.. Då blir hela dagen fin!

1 kommentar:

Marcus sa...

Älskade Du! Klart att vi ska se Anna i Norrköping. En favorit i repris. Sen får vi planera resten vartefter men det är lockande med både Mejeriet, KB och The Tivoli. Vi är ju riktiga nördar. :-)

Och du är så duktig på att plugga. Det är minsann trevligt att se.
Puss <3