torsdag, oktober 16, 2008

I can't see me lovin' nobody but you, for all my life..

Hahaha..fyndigt!
Kul inledning på Andra Avenyn, denna söta söta och fina låt.
Jaa, jag syftar på rubriken alltså..

Torsdag. Snart är veckan slut.
Imorgon bär det av till Norrköping och katten har vi lämnat ifrån oss.
Innan dess blev även ett veterinärbesök avklarat och dom små, stora..långa, klorna klippta.
På söndag eller kanske måndag ses vi igen.

Eller kanske imorgon? Vi ska få låna en säng av moster och kanske blir det att vi smiter inom..kanske kanske.
Hur som helst så känns det bra att veta att lillflickan har det toppenbra medan vi är borta och roar oss.

Efter detta lilla TV-program är det nog dags för te och ett tidigt sänggående.
Det är det vi ska försöka satsa på ikväll.
Men jag kommer allt att sakna den där lilla tokan och hennes lilla kropp mot min i sängen.
Hoppas hon sover gott inatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mjassås, ni ska ut och flänga runt nu igen ;)
Och jag vet, man tok saknar sin katt när de inte ligger i sängen som de brukar göra (även om de för en del oväsen mitt i natten)...