torsdag, oktober 02, 2008

Somebody else's song...

Så var det torsdag igen.
Vart tar veckorna vägen egentligen? Veckor, dagar, timmar, minuter och sekunder bara svischar förbi en utan att man riktigt hänger med.
Det är så mycket som ska göras under denna tid också, hinner vi verkligen med allt vi ska?


Igår fyllde käraste Fanny år.
Snart är det faktiskt min tur också, snart har vi november också.
I övrigt tycker jag att november är en ganska överflödig månad, precis som februari.
Dom månaderna gör ju ingen människa glad, egentligen. Allt är bara en transportsträcka mot mörkare eller ljusare tider.
November..snart december, snart jul. Snart snart snart.

Februari. Jul och nyår har man klarat av, nu vill man bara ha vår och då kommer februari som nåt grått och kletigt och hänger sig kvar. Tråkigt värre!
Så..överflödiga månader enligt mitt tycke. Dock tråkigt att jag själv råkar vara född under en av dessa oh så överflödiga månader.

Kanske finns det en mening med allt, ändå?

Lilla vännen fyllde år ja. Den tiden den tiden, den går.
Och fortfarande är jag oerhört stolt över oss och hur vi fortfarande håller kontakten, om än lite sporadiskt ibland. Vi finns alltid där.

Jag hoppas att vi kommer fortsätta med det ett långt och bra tag till.
Det är dumt att avsluta något fint!

Inga kommentarer: