torsdag, oktober 30, 2008

Torsdag.

Hemkommen för nån halvtimme sedan.
Ska stoppa något i mig och sen väntar lite pluggeri igen. Men jag har gott sällskap i form av fin musik och en söt katt..som förvisso inte syns till just nu..men hon är här någonstanns!

Det gäller nämligen att vara beredd sedan när allt drar igång senare i eftermiddag och frammåt kvällen.
Har redan packat väskan med biljetter, kamera och alla andra bra tillbehör som hör en konsert till. Viktigt viktigt.
Imorgon ska jag för det andra vara hemma och plugga lite till så det jag mot förmodan inte riktigt hinner få klart idag ska jag ta imorgon.
Hoppas dock hinna bli klar med så mö som möjligt. Viktigt är det minsann!


Päronen, moster & mormor kommer nämligen inte nånstanns denna vecka.
De skulle annars ha åkt till Spanien i 10 dagar. Surt sa räven...
Därför blir jag dock plugg-ledig imorgon och det tackar man ju för.

Den där maten ja... Den skulle nog göra gott. Mat är bra sägs det.
God dagens!

Inga kommentarer: