söndag, november 23, 2008

Birthday kid!

Vilken härlig dag...
Det har varit en vacker födelsedag. Fin fin fin.

Mycket har hänt. Mycket hann pågen med innan jag först blev lite väckt av farfar som ringde för att önska grattis.
Sen var det frukost på sängen och paketutdelande från pojken. Sött!
Och jag fick fantastiskt roliga grejer av svärföräldrarna och svägerskan. Det var en glad nyhet och ett välkommet inslag och början till en fin samling.

Det tackar man för!

Det finns mycket att skriva om den här dagen men jag känner att jag inte riktigt har tid med det nu men jag skulle vilja tacka alla som gratulerat mig på ett eller annat sätt och som jag fått fina saker av.
Bästaste vännen ringde och pratade lite. Han är så söt!

Nu ska vi glutta lite till på den fantastiska TVn.
Den är verkligen fantastisk...det finns inget annat ord. Lite tråkigt men sant.. ^^
Och jajaja...TACK för allt!

Och..icke att förlömma! Grattis till sötaste Elin.
Hade ni fattat det än eller? Jag och världens bästa Elin Sigvardsson fyller år på samma dag. Grattis som fasen till oss!

Inga kommentarer: