tisdag, november 18, 2008

Don't worry!

Hmm..jag insåg när jag var nere med tvätten och skulle leta rätt på en ny tid...
Jag kom på att det inte är så himla långt kvar nu! Härligt. Tiden den går.

För er som inte visste det så har jag förresten denna veckan just påbörjat min praktik!
Det känns väldigt spännande. Jag gör den på jobbet, vilket känns bra.
Sen får vi se hur det går nästa termin!
Jag har för det andra fått en ny fin namnskylt från skolan. Snyggt snyggt, dock utan stjärna..men det kanske kommer på den med en vacker dag. Jag är ju en sådan duktig praktikant...

Marcus jobbar på och har sig.
Det verkar bli sena dagar denna vecka vilket är ganska jobbigt för oss båda.
För honom som jobbar som en tok och för en annan som måste vara ensam..med en katt förvisso men jaa..ni fattar.
Men en duktig pojke klarar det mesta!

Inga kommentarer: