torsdag, november 06, 2008

Du kan enkelt göra allting bra..!

Det känns redan som om det är..mitt i natten.
Varför gör det det?
Jag var minsann inte hemma så jäkla tidigt idag heller så jag vet inte riktigt vad det beror på..
Någon som har en idé? Hur som helst så är det väl snart dags att fixa lite mat och sånt där kul.
Ikväll är det Medium, det är kul däremot!
Missade förra veckans avsnitt och såklart finns det inte att tillgå någonstanns men tjaa..jag ska nog kunna hänga med ändå. Bra bra att det är tillbaka, något spännande att vila ögonen på.
I övrigt är det väl mest House som lockar i veckorna... Tycker mest att jag & Marcus är rätt bra på att missa alla fina program...


I övrigt sitter jag mest och väntar på meddelanden.
Av någon underlig anledning känns det väldigt spännande.
Jag antar att det är så med nya bekantskaper, nya vänner. Man är nyfiken och tycker det är kul med information och nya saker att fylla gullivern med. Från folk man tycker om.
Joo, visst är det så? Man är väl intresserad av sina vänner och vad dom har att säga, oavsett om det är nya eller gamla bekantskaper?
Såå..jag tänker fortsätta att vänta. För jag är en nyfiken liten tiger, det visste ni väl ändå?
Att konversationen sen sker på engelska är ju inte så dumt ändå, lite träning i tillvaron är aldrig fel så jaa, allt känns väl sådär förträffligt bra.
Ibland dyker det upp lite kul folk här och där, när man minst anar det.
Och jag antar att det är ..då det är som roligast, när det kommer oväntat.. Så jag väntar, ja jag väntar..om tiden vill ifatt.

Inga kommentarer: