fredag, november 07, 2008

En hand i himlen..

Hemma nu. Ska ta och stryka lite snart när jag petat i mig en banan och kanske piggnat till lite.
Det regnar ute, tur man slipper gå ut.. Måste förvisso iväg och hämta konsertbiljetter idag tror jag men jag ska nog vänta tills det slutar regna. Tråkiga tråkiga väder..

Idag fick jag ett fint sms med en glad nyhet.
Kanske inte så glad för er del som nog redan nu kan gissa er till vad det kan handla om..vem det kan handla om. Haha, ibland är jag kanske lite ond ändå..?
Men det är bara att ni vänjer er nu, för i tider som dessa så är det inte så mycket annat (..?!) som rör sig i min gulliver så det är vad ni får dras med..for now.


Nyheten var förresten att Anna ska vara med i Nyhetsmorgon imorgon så ni som är morgonpigga av er vet vad ni har att vänta!
Får se om jag ligger kvar i sängen & låter DVD-spelaren ta hand om allt eller om jag kanske masar mig upp.. Vi får se vi får se.

Idag var hon även i radion. Hann inte lyssna så mycket eftersom jag just slutat jobbet men det får jag ta igen i efterhand. Kanske kan lyssna ihop med pågen.. Det hade ju varit trevligt och mysigt.

Och för er som inte riktigt fattat vad jag dillar om än, hur ni nu har kunnat missa det, ger jag er lite att bita i så länge. Tills imorgon, när ni ska se på TV4 själva..!
http://www.sr.se/cgi-bin/P3/kanalarkiv.asp?ProgramId=2018&NrOfDaysInArchive=30

http://www.youtube.com/watch?v=tOkj8zF7VjU
Från SR och DN. Varsågoda! Lyssna, titta och njut.
Nu ska jag äta min banan och fortsätta att lyssna lite på Coldplay.

Inga kommentarer: