tisdag, november 25, 2008

Im begging you please to come home..

Åhh..jag hade nästan glömt bort hur kul det är när vi får paket från Posten.
Nästan..men bara nästan. Det är tur att man blir påmind när minnet tryter, det är ju dumt att glömma så fina saker.. Yes.

Jag vet inte om livet känns så mycket annorlunda från..i lördags till exempel.
Nej..det mesta är väl som vanligt.
För det andra tycker jag att november är en sådan där månad då många fyller år, jag kan faktiskt räkna till en hel del i min bekantskapskrets. Kul för oss!
Såå..kanske är det inte en helt bortslösad månad..bortslösad på snö, slask & mörker..kanske finns det lite ljus mitt i allt.
Jo..det gör det nog. Och det tackar vi för!

Snart blir det te, lussekatt och ett Andra Avenyn-avsnitt här.
En trevlig avslutning på dagen.
Och imorgon är det en stor dag..på sitt sätt. Jaa, vi får se hur allt går men jag ser fram emot det med stor entusiasm! Jo.
Nu ska jag hämta teet. God afton!

Inga kommentarer: