tisdag, november 11, 2008

It's all for me..

Jaha..det kanske är dags att ägna tiden åt lite annat och skriva om fler spännande saker som händer i mitt liv.
För tro det eller ej men allt handlar inte riktigt om Anna...även om man kanske plötsligt skulle få för sig det. Men si där tror ni fel!


Livet handlar även om att det..blivit höst. Vinter?
Om att jag faktiskt fyller år snart. Har ni kommit på vad ni tänker ge mig än eller..för det har inte jag. Är så sjukt dålig på sånt tycker jag..hmm.

Det lutar lite åt att önska sig en TV kanske, vad tror ni om det?
I övrigt rullar jobbandet på, vi har en hel massa att göra hela tiden känns det som.

Inte en enda vettig tid i den där tidboken och allt det andra går på löpande band.

Konserter hit och konserter dit. Utflykter här och där.
Lägenhetsvisningar som vi springer på. Nu har vi i alla fall kommit på att vi nog mest ska söka runt på Västra Berga.. Det är fint där!
På fredag väntar ännu en konsert. Den sista med finaste Amanda..huh..sista.
I alla fall på den här turnén. När får vi se henne igen efter det? Hon ger en god eftersmak och får en att vilja ha mer, mycket mer. Det är en fin tös det där!
Så jag längtar till på fredag..med lite bävan i bröstet. Jag tycker inte om när fina saker bara tar slut..det skär långt in i själen.. Jo.

Och hur var det med det här tjatandet, jag tycker att ni är lite dåliga...
Vill ni inte läsa om hur jag hade det förra fredagen eller?
Hmm..får ta och skriva ner det nu snart. Och söndagen! Det var en fin söndag.
Nu däremot ska jag ta och diska lite tror jag och sen ska vi se om det kan bli någon mat här också. Ständigt det här med maten.. Vad ska ni äta ikväll?

Inga kommentarer: