lördag, november 22, 2008

Jesus is dead and God's gone missing...

Ojojoj.. Det har varit en häldeserik dag minsann!
Jag vet inte riktigt var jag ska börja..hmm.

Vi skulle byta däck på bilen ock råkade försova oss lite men tack vare att Marcus vaknade till blev det liv i luckan. Då ni!
Iväg och hämta vinterdäcken hos päronen och så iväg i flygande fläng.

Sedan tillbaka till päronen med de gamla däcken och där blev vi sen bjudna på lite frukost, något vi inte hunnit få i oss i brådrasket när vi var så försenade.
Både mor och far var för det andra överraskade att se mig uppe på benen innan kl 11..för det var hon väl inte ens när vi var där..11 alltså.
Jaa, så kan det gå när man har mycket att stå i!

Så efter frukosten bestämde vi oss för att det skulle inhandlas TV, eller vi skulle i alla fall ta oss en titt på dom.
Och jaa..det blev en TV. En fin fin fin en! Ujuj..jaa vad fin den är!
En 42" med full HD och allt annat fint man kan önska sig. Jag tror att jag är lite kär i den....eller..jag är det!
Fadern kom hit och hjälpte oss att få igång den.
Lite som en namnsdagspresent men allra mest som den stora födelsedagspresenten. Såklart.

Imorgon kommer folket hit. Det blir trevligt och vi har just fått ordning på allt här.
Dagen har varit händelserik på många sätt och vi har fått mycket gjort.
Nu ska jag avsluta min namnsdag med en liten film på den stora TVn. Det ser helt makalöst ut faktiskt...så förbannat snyggt!
Glad tiger!

2 kommentarer:

Marcus sa...

Grattis finaste du!
Jag älskar Dig så sanslöst mycket <3 Kärlek.

Anonym sa...

Grattis grattis, massa grattis både på namnsdag och födelsedag! Hoppas att det har varit bra dagar. Jag är avundsjuk på TV'n! Men jag hoppas att jag får komma och hälsa på snart och titta lite på den.