måndag, december 15, 2008

En liten favorit i repris..!


Har ni önskat någon låt än?
I annat fall måste ni genast bege er hit och göra det. Nu nu nu!
Nej, jag har inte önskat något än men det kommer..jag lovar. Det ska bli något bra..


I övrigt kommer här en favorit i repris, eller hur man nu vill se det..
Ciccis skadade fot!
Yes..det har hänt igen..lilltigern har vrickat lilla tassen och har förbannat ont, så tyck genast jättesynd om henne och...tjaa..vad vet jag.. ÖNSKA en låt till min ära, gör det!
Det skulle glädja mitt arma hjärta och min stukade fossing.

Är jag inte värd det, så säg..

Ja, förlåt att jag tjatar men jag har blivit helt besatt.
Jag fattar inte riktigt varför ens men jag gillar konceptet.. Inlåsta, så att man kan glo på dom hela tiden men dom sitter inte där för att vinna en halv mille åt sig själva..nej nej..dom är där för 67 miljoner flyktingar runt om i världen som behöver vår hjälp.
Är inte det vackert, eller hur? Så hjälp till för bövelen!
Vad är bättre än lite söt musik som man får välja själv när man samtidigt ger något till behövande!
Nej..jag tycker att det är beundransvärt och riktigt bra!
Och dom är inte bara inlåsta i en dryg vecka..dom får inte äta fast föda heller, det glömde jag att nämna innan va..?

Hur som helst, gör nu något vettigt med en 50-lapp! Kom igen..

Under tiden ska jag fortsätta att vårda min stackars fot och fundera på den där bästiga låten..
Den kommer, var så säkra!

Inga kommentarer: