söndag, december 28, 2008

Enjoy the silence..

En bra låt, en fin låt.
Just för tillfället sitter vi dock och tittar på Musikhjälpen (jaa..ni läste rätt) som vi spelat in.
Sista dagen kom vi på att vi kunde spela in nattens sändningar.. Smart va?
Hur som helst..det är det vi tittar på, vi har några timmar där att plöja igenom, vi började faktiskt att titta redan igårnatt..och så fortsätter vi nu.

Det är lite tjaa..nostalgi på det hela faktiskt och det är saknat.
Så med andra ord..det är inte så tyst här som ni kanske kan förstå.

I övrigt händer här inte så himla mycket.
Det har tvättats idag och det ska snart bli dags för mat också. Mat är viktigt.
Och vi har fått ihop den nya stereon och den är himla snygg må jag säga och det är bra krut i den!
Vi upptäckte dock att den inte går att koppla ihop med datorn men vi får se vad vi gör åt det problemet.
Radion funkar fin fint i alla fall och jag är säker på att den spelar skivor helt förträffligt!
Och ja, jag är glad för alla julklappar jag fått och jag tackar & bockar!

Inga kommentarer: