onsdag, december 17, 2008

The heart is pumping for my life..


Goder afton!
Nu var det jag igen..med mitt tjatande om den här Musikhjälpen!
Jag antar att ni redan har önskat någon liten låt så jag tänker inte vara så himla tjatig i kvällens inlägg..tror jag inte.
Idag är det en vecka innan julafton.
Känner ni känslan eller har ni inte riktigt hittat den än?
Själv tycker jag faktistk att det är lite svårt..hmm. Visst att jag har fått rätt på alla julklappar, tror jag i alla fall, och att vi har pyntat fint här hemma men det är något som saknas..
Sen får vi se vad jag hittar på nästa vecka, var jag ska bo och sådär..men just nu lutar det åt att jag stannar hemma med min lilla tös, tror det kan vara mysigt att komma hem till henne och snusa med henne på nätterna.
För det andra kan det vara trevligt att få lite ensamtid också.
Inte för att jag inte tycker om att bo/vara med min käraste eller ogillar hur vi lever men det kan ibland vara lite trevligt att få rå om sig själv ibland. Bara lulla runt med sina egna tankar och sysslor utan att behöva tänka så mycket men jag vet även att jag inte alls tycker om ensamheten speciellt mycket..för det bästa jag vet är att vara med Marcus och att leva vårt liv.
Vi är ju det finaste jag vet!
Men det lutar åt julkvällar/nätter i sann katt-anda.. Haha.
Vad ska ni göra till jul?

Foten känns mycket bättre idag också. Det går på rätt håll och jag hoppas att den är helt kry och icke-öm till helgen..
Och förresten..på fredag ska jag på visning för en lägenhet på Husensjö Östra, det ska bli riktigt spännande!
Håll en tumme för er lilla tiger..

Inga kommentarer: