måndag, december 29, 2008

Idolträff!

Jaa, eftersom jag är lite efter i tanken så antar jag att jag måste ta mig i kragen nu och berätta om förra söndagen.
Nej..inte den igår, även om den också var trevlig, utan den i förr förra veckan.. Tänk vad tiden den går!
Jag blir lika förvånad varje gång jag tänker efter, hur kommer det sig?
Är ni andra också lika vilsna i dagarna eller är det bara jag?

Hur som helst!
Nu var det den här söndagen ja.. Eftersom Marcus är en sådan duktig och organiserad man var det även i år hans tur att ha hand om och styra skutan i hamn.
Skutan som handlade om Agnes julklapp.
Förra året var vi uppe i Stockholm och såg en show som Agnes var med i och efteråt fick vi överlämna julklappen som vi fans samlat ihop till.
Och med Agnes så menar jag såklart Agnes Carlsson.


Och det var Marcus som samlat in pengarna och fixat fram korg, julklapp och en söt liten gosedjursapa. Eller..var det jag som valde apan..hmm, minns inte riktigt.
Hur som..hur som..i år var det så dags igen.
Den här gången begav det sig i Hyllinge så vi behövde inte åka så långt.



Efter hennes framträdande och efter att hon signerat skivor till alla som ville blev det till att vänta lite och hålla sig på helspänn för sen var det minsann dags att träffa henne.
Så efter lite väntan fick vi följa med backstage och överlämna det vi hade med oss.
Det var kul att se hur glad hon blev för allt och hur nyfiken hon var på allt som fanns i korgen.
Ett klart lyckad julklapp med lite olika roligheter i gömmorna..i korgen.
Så det var kul att se att allt verkade så uppskattat och veta att hon skulle ha att göra såhär inför jul. Där var godis och lite annat smått och gott!

Andra gången vi träffade denna lilla fröken det här året och det var lika kul denna gång!
Undrars när det blir nästa gång.. Snart snart hoppas jag!

Inga kommentarer: