onsdag, december 24, 2008

Julafton 2008.

Nyss hemkommen från päronen där jag har firat en riktigt god jul.
Har just hoppat i mina nya tossor och gosat lite med katten. Hon verkar lite förvirrad av sig och undrar nog varför inte Marcus också kommit hem.. Stackars liten!
Hon tycker väl att jag luktar konstigt också efter att ha gosat med Smilla hela eftermiddagen och kvällen.. Det är mycket man ska stå ut med som liten kissemiss, livet är inte enbart så himla lätt..
Mina nya tossor är förresten i mörkt mörkt skinn och väldigt mysiga, bra att de är så mörka också så syns inte all skit på dom senare.. Haha!
Ni vet den här Tele2-reklamen med fåret..Frank..de nya tossorna är i samma färg som Frank..nästan svarta! Mycket fina, så dom tackar jag för!

Imorgon får jag nog ta och räkna upp resten av alla fina klappar för det blev några stycken och jag känner att jag inte riktigt orkar räkna upp allt..
I år fick jag vara tomte, förresten.. Det har nog aldrig hänt för, men jag tycker att jag skötte mig bra!
Nu ska jag leka lite med min lilla tös, kanske skriva ett nattligt mail och sedan blir det bingen.
Hoppas att alla ni där ute har haft en riktigt härlig julafton!
God afton, god afton.

Inga kommentarer: