lördag, december 27, 2008

Julklappar!

Marcus är hemma och nu har vi precis öppnat de allra sista julkapparna här.
Antar att en del av er är lite nyfikna på vad jag har fått så jag ska försöka få med allt nu när jag ska räkna upp det..
I tisdags innan Marcus for iväg med tåget till norrlandet hade vi julklappsutdelning här.
Marcus fick en tröja av mig som han själv fått välja och jag fick årets roligaste julklapp..som förvisso inte infaller förrän nästa år.
Det var två biljetter till Disney On Ice-Princess Classics i Malmö Arena! Den nya som jag ännu inte varit i.
Det ska bli riktigt roligt, det ser jag fram emot. Vi var på Disney On Ice i Linköping för några år sedan och det var sjukt kul så jag ser fram emot detta!
Vem älskar inte Disney?!

På julafton sedan fick jag en massa kuligheter från folket där.
Av bror fick jag ett parfymset från Kylie Minogue, hennes kollektion Sexy darling och jag provade parfymen i torsdags och den luktar riktigt gott. Jag luktade gott!
Av moster fick jag boken jag önskat mig och av mormor fick jag ett nytt par tossor som jag bäst håller på att gå in. Tossor är bäst!
Dom är jäkla snygga också.. Mysstofflor!
Av päronen + mormor fick Marcus och jag en ny stereo.
Jag fick även The Pink Panther-film collection. Något jag velat ha sedan jag först upptäckt att det ens fanns en sådan box.. Sjukt roliga filmer det där!
Och en skiva jag hittat när vi var i Danmark i måndags- Interpols andra album. En helt underbar skiva, sjukt fina låtar.
Självklart fick vi KFUM's väggalmanacka också!

Av svägerskan fick ännu ett parfymset så nästa år kommer jag att lukta gott hela tiden!
Jaa..inte för att jag inte brukar göra det men nu har jag mycket och fina grejer att välja mellan. Puma var detta!
Fick även en rund liten sak vid som är en Pluring disktrasehållare. Riktigt fiffig är den och det känns som en vettig sak att ha.
Och jag fick fler glas från Boda Nova av svärföräldrarna så nu har jag åtta gul/röda glas. Bra bra, det är fina glas.

Vad var det mer då?
Vad har jag missat, vad har jag glömt?
Ska ta och ladda upp bilder från julafton snart också..i bilddagboken.
Det blev några tagna på självaste julafton i alla fall..
Nu ska jag försöka rannsaka mitt minne och fundera på ifall jag glömt något..i så fall ber jag om ursäkt till den som blivit "drabbad"..
Oavsett vad så har det varit en fin jul och jag är väldigt nöjd med allting!
Såå..god fortsättning på er!

Inga kommentarer: