söndag, december 07, 2008

Vi lyckades..!

Ikväll har vi bakat lussekatter.
Det var ett projekt i sig vill jag lova men det var riktigt kul och det blev förbannat bra! Goda var dom också. Jag har ätit några till en liten kopp glögg och en pepparkaka nu.
Så det har blivit riktigt hög mysfaktor här kan jag säga. Och vad smakar bättre än hembakat?
Allt det egna är ju alltid godast och så vet man precis vad som är i dom, inte helt fel ju..

Så jag känner mig rätt stolt över oss och med detta i ryggen kanske vi kan ta oss i kragen ordentligt och börja baka lite mer. Så himla svårt var det ju inte..!

En rapport från gårdagens konsert kommer att hitta fram inom en snar framtid.
Det var en väldigt trevlig tillställning i alla fall och det var grymt roligt att träffa Sara och Henrik igen, trevligt folk värmer så gott i vintermörkret. Tänk på det!
Snart blir det en till lussekatt och lite te, sen väntar bingen.
Hoppas att ni andra också haft en lika bra helg som jag!

Inga kommentarer: