tisdag, december 16, 2008

When you're alone and life is making you lonely you can always go, downtown!


Såg den här reklamfilmen igårkväll när jag glodde på TV. Vad jag tittade på minns jag inte riktigt men jag minns den här reklamen..
Kanske för att den påminner mig om något speciellt..och då menar jag inte bara parfymen, som jag själv har haft för några år sedan. En helt underbar parfym som jag kanske borde ta och leta rätt på och använda igen..
Men det där andra..it's a new secret I have found!
Så med andra ord får ni inte veta det...




Charlize Theron- j'adore by Dior


Hemligheternas dag idag, eller vad säger ni? Haha..
Jaa, så kan det gå ibland!
Och för er som fortfarande går runt och filurar på någon bra låt att önska och kanske rentav har bestämt er nu så tycker jag att ni ska göra slag i saken
här!
Nu ska jag ta och kolla in när dom har discotema där under kvällen.
Alla gillar vi väl disco? Yeah!

Inga kommentarer: