tisdag, december 16, 2008

You and me song..



För er som undrar så har jag fortfarande lite ont i fossingen...
Men jag klarade att linda den själv, hitta några vettiga strumpor och cykla ner till jobbet imorse.
Jag känner mig faktiskt ganska duktig..
Och jag har klarat dagen riktigt bra trots att det gjort ont en del gånger..
En rolig sak idag är i alla fall att jag fått min födelsedagspresent av bror!
Ett fint litet fat och tre små ljuslyktor..som man nog även kan ha som typ shot-glas senare.. Gött!

Och idag har jag önskat en låt. Bra va?
Gissa vilken det blev?
Jaa, det får ni fortsätta gissa på..får se om jag avslöjar det en vacker dag..
Sen får vi se om jag önskar en annan låt en annan dag. Det finns så mycket vacker musik som jag skulle vilja höra där..
Har ni önskat än? Sätt igång sätt igång..genast genast!
Nu är Petter gäst i studion så jag ska titta och lyssna lite. Tjipp!

Inga kommentarer: