måndag, januari 05, 2009

Come, fly with me..

Jaa, vad kul..som jag kan!
La precis i Annas skiva där hon sjunger Sinatra-låtar för att se ifall även jag kunde få till det där med att lyssna på det dolda spåret innan New York, New York..och det kunde jag visst.

Det var ett fint litet pianospelande.
Tack för det!
Det funkar visst bara om man lyssnar på skivan i en spelare sådär..inte på datorn. Har förvisso inte provat i datorn men jag finner det omöjligt där..så jag orkar inte ens prova.


Leaving on a mayday, på vinyl. Jag är en samlare!


Ska ta och blogga om hockeymatchen lite mer sen tror jag, om jag får till det..
Bör i alla fall uppdatera med lite bilder, antingen här eller i BDn. Vi får väl se hur det blir.


Idag när jag gick på stan, med resten av familjen, och rundade ett hörn så gick jag rakt i famnen på en kär vän. Bokstavligt talat!
Det var rätt lustigt för han såg inte riktigt att det var jag, jag såg nämligen honom först och sträckte ut händerna..jaa hela armarna faktiskt. Så han var tvungen att kliva rätt i famnen på mig så det var klart att han blev lite förvånad. Haha!
Det var Björn R, för er nyfikna..som ändå inte fattar något av denna förklaring.
Hur som helst så var det trevligt att springa på honom bara sådär.

Nu ska jag dra fram dammsugaren, väcka katten, höja ljudet lite på stereon och försöka få upp ångan med lite fysisk aktivitet. Hmm..
Fasen vad kallt det är överallt! Huh.

Inga kommentarer: