onsdag, januari 28, 2009

I want to be a part of it.. New York, New York.

Jag blev klippt igår ja.. Det kändes bra, även om jag inte störts så mycket av den långa luggen..
Antar att jag hade mina knep för att bli av med den, från ögonen..alltså. Haha!

Hur som helst så är den tillbaka nu och jag försöker behålla den där den ska vara, vilket inte alltid är så himla lätt som det verkar.. Men det känns bra igen, det känns rätt.
Jag är så sjukt nöjd med Dani, hon gör klippningen till ett jädra konstverk..hon gör mig till ett konstverk, till sitt verk.

Det känns ju rätt smickrande vill jag lova. Och jag blir så himla nöjd alltid, det är helt galet.. Ja ja ja. Galet!

Disney-bloggen undrar ni om nu. Eller hur?
Joo..det gör ni. Jaa, den kommer. Antar att jag bör ha lite bilder till den så den lär dröja på sig ännu ett litet tag, ty jag orkar inte resa mig och byta dator och jag pallar inte flippra med skickningar hit och dit.
Å andra sidan vet jag att saker har en tendens att falla ur minnet på mig så det vill verkligen till att jag tar tag i det snart.

Jag tycker för det andra att ni är lite dåliga på att påminna mig om saker här..
Nu däremot har jag lite annat att göra här.. Ska pressa i mig lite mer av den goda goda semlan som jag har här. Lite gott ska man ju ha det såhär på lill-lördagen!

Inga kommentarer: