torsdag, januari 29, 2009

Snö!

Hmm hmm..vad störigt det är med saker man minns.
Saker man inte vill minnas och saker man visst råkat glömma. Där allt hänger samman i en lagom konstig röra..
Förstår ni något?
Det gör i alla fall inte jag.. Varför glömmer man en del av de där viktiga sakerna?
Hela tiden.. Jag och mitt arma minne!
Och andra saker..som man verkligen vill ska försvinna sitter så hårt så hårt, jag hatar det. Dumma huvud..och hjärta.

Jag ska snart ringa & beställa lite sen lunch. Jag är hungrig!
Pågen är hemma snart också så då blir det till att äta. Mmm.
Jag köpte förresten Lalehs nya i tisdags och lyssnar in mig lite nu. Det är så fint.
Men hur ska man hinna med att lyssna på allt? Far min säger att han köpt en del skivor som han inte hunnit lyssna på än och det är nästan så att jag kan hålla med honom..

Konsert ikväll. Konsert på lördag. Det är tur att man kan dom där två töserna och deras musik i alla fall, annars hade man ju varit lite vilsen vill jag lova..
Åhh..underbara musik!

Nu blir det matfixande här. God dagens!

Inga kommentarer: