torsdag, januari 22, 2009

Uti vår herres hage..

Måste bara meddela hur det gick..det här med planeringen alltså.
Planeringen inför februari.
Den gick bra, det verkar så. Nu ska chefen bara prata lite med de andra anställda men hon tyckte att det var ett bra skäl jag hade..och ärligt talat kan jag knappt komma på något bättre själv..

Jag har för det andra kommit på att om detta går som det ska och om det blir Thåström i fina fina Lund i mars så kommer jag under årets tre första månader att ha träffat dom där tre som värmer hjärtat sådär förbannat jättebra! En tös för varje månad, det hade varit fint det.
Så för min egen arma skulle hoppas jag att allt blir som jag vill. Som jag tycker att det ska bli..
Tiden går så fort vet ni och förlåt om jag tjatar men det ÄR viktigt att hålla hårt i de vackra sakerna, dom som lyser upp och gör tillvaron lättare att uthärda och hjärtat sådär underbart lätt att bära. Det är viktigt!!

Inga kommentarer: