fredag, februari 27, 2009

Bloggkoll.

Ibland önskar man ju att man vore lite filitagare med den där kameran..
Jag suger verkligen på det. Att fotografera, dokumentera min värld i bilder. Antar att det hade livat upp denna svarta blogg avsevärt.
Vad tror ni? Bilder med färg och liv.
Får väl helt enkelt ta mig i kragen igen och börja vara flitig. Nu när det..snart är vår?

Ska i alla fall ta mig i kragen imorgon! Viktigt viktigt.
Det blir en fin dag.

Nu ska jag fortsätta titta på hockeyn här. Det blir visst straffar..
Kan förresten även passa på att tipsa om Ola Svenssons blogg, han skriver en massa och om lite spännande saker. Han från det roliga TV-programmet Idol ni vet!
Oavsett om man gillar honom och hans musik så kan det kanske vara lite intressant att läsa? Läser gör ni här!
Jag älskar väluppdaterade bloggar om ditt och datt.
Är du som jag?

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag önskar jag vore flitigare med bilder jag med. Nu har min kamera blivit servad åxå så nu funkar den igen.
Kanske får vi peppa varandra att ta mer bilder :P